3,00 €
Catepillarin käännös – Caterpillar C8.7 Three60 Pod 650
Caterpillarilla on vahva asema isojen, akselivetoisten moottorijahtien konehuoneissa. Nyt CAT lähtee turvaamaan selustaa uusilla, pod-vetolaitteille sovitetuilla yhteistyömoottoreilla.
2 sivua – lehti 06/2014
Kuvaus
2 sivua – lehti 06/2014. Caterpillar C8.7 Three60 Pod 650.
Tutustu myös
-
Perämoottorin kausihuolto – Vireen varmistus
3,00 € Lisää ostoskoriinPerämoottorin kausihuolto – Vireen varmistus
Perämoottorista huolehtiminen syksyn noston jälkeen sekä pidentää moottorin ikää että antaa varmuuden käynnistymisestä taas keväällä. Otamme työn alle viisihevosvoimaisen Mercuryn, ja kiikutamme sen ammattilaisen hoitoon. Me tarkkailemme hänen työtään – ja toivottavasti opimme jotakin. Kuvasarja.
5 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, perämoottorit, Tee-se-itse3,00 € -
Tankkipöpöt kuriin ja diesel puhtaaksi – Dieselbakteerin karkotus
3,00 € Lisää ostoskoriinTankkipöpöt kuriin ja diesel puhtaaksi – Dieselbakteerin karkotus
Dieseltankissa, dieselissä ja niiden rajapinnoissa pääsee kehittymään mikrobeja, kuten bakteereja, hiivoja ja homeita. Vaikka dieselbakteeri kuolisi, ei tilanne ole ohi. Jäljelle jää kuollutta biomassaa. Artikkelissa tutustutaan kuinka tankki ja polttoaine puhdistetaan kiertohuuhtelun avulla.
5 sivua – lehti 9/2021
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, Näin se toimii3,00 € -
Keulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
3,00 € Lisää ostoskoriinKeulapotkurien uusi normi – Vetus Bow Pro
Konehuone 10/2021
Vetuksen uusi Bow Pro -järjestelmä päivittää keulapotkurin ominaisuudet ja käytettävyyden nykyajan tasolle. Käyttöominaisuuksiltaan uusi Bow Pro -järjestelmä on sellainen, että sen jälkeen tavallinen keulapotkuri tuntuu armottoman vanhanaikaiselta.2 sivua – lehti 10/2021
Osasto: Artikkelit Avainsana tuotteelle Moottorit3,00 € -
Purjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
5,00 € Lisää ostoskoriinPurjevenevetolaitteen kumitiivisteen vaihto
Purjevenevetolaitteen tiivistekumi on paljon vartijana, joten sen kuntoa tulee seurata. Jos kumin ikä ei ole tiedossa, se on päässyt haperoituimaan tai muuten vaurioitunut, se pitää vaihtaa välittömästi. Kumitiivisteen vaihto on iso ja kallis työ, koska se edellyttää moottorin siirtämistä ja toisinaan jopa moottorin poistamista veneestä. Jos työn tekee itse, säästää pitkän pennosen, mutta nyt seuraamme miten ammattilainen hoitaa homman. Kuvasarja
8 sivua – lehti 11–12/2020
Osasto: Artikkelit Avainsanat tuotteelle Moottorit, purjevene, Tee-se-itse5,00 €